sobota 4. ledna 2014

2014: new fitness inspiration

Je sice teprve leden a léto až za půl roku, ale začít se sebou něco dělat je teď tak akorát. Tohle hubnutí-přibírání se se mnou táhne už dlouho, ale je to hlavně protože jsem netrpělivá a u cvičení ani u hubnutí nevydržím nikdy dlouho. Stejně to jdu ale zase zkusit. Třeba pilates a jógu doma, a pak taky chodit na jumping a power plate. Nemám ale ráda, když někdo nežije ničím jiným než cvičením a musí o tom mluvit kamkoliv se hne. Zas takový extrém být nechci. Každopádně co se týče jídla, tak se chci přestat takhle přejídat a jíst konečně o hodně zdravěji.


A teď ten hlavní problém. Jak zůstat u hubnutí, zdravé životního stylu a cvičení do doby, než se svou postavou budete spokojení? Já obvykle pár kilo zhubnu, ale pak mám problém si je udržet. Takže jsem tak projížděla internet a přemýšlela jsem, kde tu motivaci najít a tohle mi pomáhá asi nejvíc:

  1. Představovat si, jak budete vypadat a neřešit, jak vypadáte teď - to je u mě hlavní problém. Když po pár hodinách cvičení a pár týdnech omezování nevidím změnu, začnu být netrpělivá, smutná a nervózní. Změna ale nepřijde hned a je super si představovat, jak budu mít za pár měsíců vypracované břicho a nohy, když to nevzdám. Když to nevzdám, tak budu vážně vypadat tak, jak jsem vždycky chtěla, akorát se musím naučit trpělivosti. Každý může vypadat tak, jak vždycky chtěl, jen s trochou vůle a času.
  2. Být pozitivní - a to za každou cenu. I když hubnete pomalu, nemusí to nutně znamenat, že to děláte špatně nebo vám není souzeno zhubnout. Musíte věřit, že nakonec ta dřina prostě přinese svoje ovoce. Navíc na kilech to jde poznat málo kdy, lépe to vždycky poznáte na měření nebo třeba na oblečení. Až vám kalhoty začnou být volné, centimetry začnou ubývat. To je pocit k nezaplacení. 
  3. Jeden prohřešek nic nezmění - Jako třeba když si dáte na rodinné oslavě kousek dortu, nemusí to hned znamenat, že všechno, co jste kdy zhubli, naberete zase zpátky. Hlavně mít pořád dobrou náladu, dobrý pocit z toho, co děláte a to, že si za to občas dáte nějakou odměnu, není nic hrozného.

 Co bych ještě řekla. Začátky bývají vždy nejhorší, tedy alespoň pro mě. Než se prostě dostanu do toho jiného režimu, že nemůžu jíst kdy chci, co chci a že prostě bych měla jít cvičit, chvíli mi to trvá. Jednou se mi to už ale povedlo a byla jsem o hodně šťastnější. Byla jsem i ráda, že pořád nesedím u počítače, ale třeba si u filmu zacvičím nebo když je hezky, tak si jdu zaběhat. Taky mě bavilo vařit zdravá jídla, hledat inspiraci na různých blozích a tak.

Takže tohle je zkrátka moje předsevzetí do roku 2014. Nepřehánět to, ale pomalu získat to, co jsem vždycky chtěla. A doufám, že se to podaří nám všem, které/kteří nejsme spokojeni se svou postavou.



Pro inspiraci přidám nějaké Pilates:



A pro začátečníky:


Žádné komentáře:

Okomentovat