středa 1. ledna 2014

Nové začátky

Ahoj.

Tohle není můj první blog, ale už několikátý. Bohužel na svůj starý blog jsem zapomněla heslo a prostě snažila jsem se tam dostat už asi od října, a když mi došlo, že to vážně nepůjde, tak jsem se rozhodla založit blog nový. Vždycky mě bavilo psát, tak doufám, že mě to nepřestane bavit ani na tomhle blogu. Tento blog však nevznikl na psaní nějakých povídek nebo čehokoliv jiného. Vznikl proto, že občas mám potřebu se svěřit někomu se svými myšlenkami, které si nedokážu uspořádat v hlavě a vlastně se s tím ani svěřovat nechci, ale nedokážu to prostě držet v sobě. Takže ideální alternativa? Blog. Blogování mě vždycky bavilo, vždycky jsem chtěla být blogerkou, jenže mě nikdy nebavilo psát o mé nové řasence, o tom, jak aplikuji make-up nebo o tom, co jsem si nového koupila a za kolik. Nechci blogerky škatulkovat, všechny samozřejmě nepíšou jen o tomhle, ale když se tak dívám na ty nejvíc navštěvované blogy, většinou o tomhle píšou. Třeba mě to také někdy bude bavit, ale zatím se spíš zmítám v nepořádku uvnitř mé hlavy a sama nevím, co chci, co nechci. Mám pocit, že chci jen ležet a s nikým nemluvit. A to je teprve začátek roku. Nicméně chci tento rok zaznamenat sem na blog, ať už to bude dobrý rok, či špatný. Věřím však a doufám, že bude nejlepší ze všech. Mám pocit, že každý rok je lepší a lepší. I když se staly špatné věci, přece jenom je to zkušenost. Nechci se zabírat minulostí. A doufám, že se co nejdřív dostanu z téhle ponuré nálady a budu moct začít žít a vytvářet nové vzpomínky v novém roce. To je nejspíše to jediné, co teď chci. Sama jsem zvědavá, co na mě nový rok nachystá.


Žádné komentáře:

Okomentovat