čtvrtek 2. ledna 2014

Tlustá čára za 2013

Zdravím,

tak jsem si říkala, že se naposledy ohlédnu do roku 2013 a tentokrát za ním udělám dost velkou čáru a už se k němu nebudu vracet. Nemám moc ráda tyhle řeči, jak se na každý rok každý musí změnit a začít se chovat jinak, když jim to vydrží maximálně dva týdny. Jen mi přijde, že se pořád nimrám v minulosti a na tom není nic dobrého. Tak si chci naposledy vylít srdíčko, zavzpomínat na minulý rok a potom začít s novým štítem. Být připravená na nové vztahy, kamarády, zážitky, cesty. Tak jdeme na to.

Rok 2013 pro mě začal jedním odmítnutím, a kdybych měla tento rok charakterizovat jednou větou, možná bych i řekla, že to byl pro mě "rok odmítání". Buď jsem já odmítala něco nebo někoho, nebo naopak někdo odmítal mě. Nebo jsem se třeba jen cítila odmítána, ne jen určitou osobou, ale třeba i celou společností. Měla jsem občas pocit, že moje názory a myšlení bylo zkrátka odmítáno. Že já byla odmítána. Nevím, jestli to byl jen pocit, nejspíš ano, protože jsem celý rok byla obklopená kamarády, kteří způsob mého myšlení rozhodně neodmítali, a když už ano, nepřestali mě mít kvůli tomu rádi.

Fotka z prvního dne roku 2013
Jinak musím říct, že zima 2013 byla naprosto úžasná. Užila jsem si ji na horách s lidmi, které mám ráda a ani nevím, kolikrát jsem byla lyžovat. Rozhodně jsem to tedy neflákala. Letos mě to čeká až o jarních prázdninách a lyžovat jedu teda jen jednou. Ale na minulý rok budu v tomhle ohledu ještě dlouho ráda vzpomínat.


Dále jsme pak měli v březnu 2013 školní akademii, to jsou taky super vzpomínky. Dělali jsme nějaké vystoupení, kde jsme částečně parodovali Pomádu a tancovali jsme ve dvojicích a bylo to super. Akademii máme u nás jednou za dva roky, takže vzhledem k tomu, že letos žádná nebude, si na ni taky ráda zavzpomínám.


A vůbec zhlediska tance to byl (zatím) asi nejlepší rok vůbec. Já, která jsem nejvíc stydlivá, jsem se zúčastnila battlu (sice ve dvojičce, ale i to se počítá) a v létě dokonce sama! Vůbec nechápu, jak jsem se k tomu donutila. Sice jsem potom od října netancovala, což teď hodlám napravit, ale do té doby bych řekla, že jsem tancovala hodně. A zase v té době (od října do prosince) jsem chodila do tanečních, takže jsem v podstatě taky tancovala. Takový protancovaný rok, což je krásný. Doufám, že letos toho tance bude ještě víc.


 SDK 2013

 Víkendový workshop v Olomouci

 Profesionálně upravená fotka z mého prvního battlu


Co se týče vztahů, tak byl minulý rok celkem smutný. Už jsem tu vzpomínala to odmítání, to samozřejmě byla z většiny narážka právě na ty vztahy, které nikdy nijak nevyšly a nic netrvalo déle než pár měsíců. A nedostala jsem se ani k ničemu vážnějšímu. Ani nevím proč. Snad jsem nebyla připravená, snad oni. Doufám, že v tomhle jediném ohledu bude rok 2014 lepší. Že konečně najdu někoho, s kým to bude mít smysl, kdo mi za to bude stát a s kým se budu cítit dobře. Protože to je to hlavní. Co na tom, že je to hezkej kluk, ale když se s ním necítím a ten společný čas si neužívám, nemá to cenu. Ráda bych se dozvěděla, proč nic z toho nedošlo. Snad jen jednou mi to ten kluk řekl na rovinu a aspoň jsem věděla, že má fakt důvod a respektovala jsem ho. Jinak nechápu, proč se někteří chovají jeden den takhle a druhej den takhle. Asi největší záhada, na kterou nikdy nikdo nepřijde. 

Ke konci roku jsme měli závěrečné plesy k tanečním. To byla opravdu super zkušenost a mám na to moc hezké vzpomínky. Konečně znám alespoň nějaké základy ke společenským tancům a na plesech nemusím jen sedět. Plesovou sezónu si v zimě vždycky užívám a plesů navštívím hned několik. Minulý rok jsem navštívila tři, letos se chystám ještě minimálně na dva, nejbližší je za tři týdny. Ale na taneční vážně nikdy nezapomenu, taková příjemná atmosféra. Navíc ve třídě jsme celkem fajn kolektiv, tak jsem na ty taneční hodiny i ráda chodila. A na taneční soutěži jsme skončili druzí, to bylo taky super. No prostě nechápu, jak někdo může říct, že je taneční nebavili nebo že na to nerad vzpomíná. Protože mě to fakt bavilo, a i když se mi ne vždycky chtělo na hodiny, tak celkově to bylo skvělý a klidně bych si to zopakovala.



Nevím, co bych tak ještě zmínila. Rok 2013 byl plný úžasných koncertů, párty, poznala jsem spoustu nových skvělých lidí. Staly se jak dobré, tak špatné věci, troufám si však říct, že těch dobrých bylo víc. Léto 2013 bylo nezapomenutelné. A nejvíc si přeju, aby tento rok ten minulý ještě předčil, a abych se ani nemusela rozmýšlet, jestli byl dobrý nebo špatný a rovnou říct, že byl skvělý ve všech směrech.


 koncert The 1975


S holkama, k ránu, zrovna mě štípl komár do oka, proto jsem ho zavřela. Unavené, utancované. Nejskvělejší léto.



Tak. A jdeme vytvářet nový příběh.

Žádné komentáře:

Okomentovat